Trysil

Hej igen! 
Jag har väl inte direkt kommit igång med skrivandet här, men jag ska försöka nu tänkte jag. 
Livet har varit en riktig berg-och dalbana på sistone. Men jag lever, och det är ju lite fint i sig. 
 
Jag har fått lite koll på min kamera nu och tagit en del foton. Jag är fortfarande fruktansvärt dålig på att komma ihåg att ta med kameran till tillfällen som den behövs, tillfällen man vill minnas liksom. Fast det är väl en vanesak i och för sig. 
 
Jag och min familj var i Trysil förra helgen. Vi hälsade på min bror och hans Elsa och åkte en himla massa skidor. Fotona är inte redigerade eftersom jag fortfarande kämpar med Photoshop :))))) Men jaja, här kommer lite bilder i alla fall. 
 
 
 
2016-03-07 @ 13:23:55 || Allmänt, Permalink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0